top of page
  • תמונת הסופר/תלטיסיה שיינקמן

טרנדים מעוררי השראה בעיצוב מקלחות

עודכן: 7 במאי 2020

השקעה בעיצוב חדר הרחצה יכולה לשפר מאוד את איכות החיים שלנו וחוויית המגורים. חדר הרחצה הוא המקום עבור הרגעים הנעימים

של החיים, הרגעים בהם אנו מתחילים או מסיימים את היום. עם קצת מחשבה עיצובית נוכל להפוך אותו לחדר הספא הפרטי שלנו.

לכל אחד יש את העדפותיו העיצוביות וטרנדים עיצוביים באים והולכים. אם אתם שוקלים לרענן את מראה חדר הרחצה ולעצבו מחדש, להלן כמה טרנדים חמים שכדאי לכם להכיר. תוכלו לאמצם או להשתמש בהם כהשראה לעיצוב ייחודי משלכם.

1. שימוש באריחים בגימור מבריק ובוהק

בכל אריחי האמבטיה נמצא רמה מסוימת של ברק, זוהי תוצאה של חומרי הציפוי אשר נועדו להגן עליהם מפני הרטיבות וגם לאפשר לנו לנקות אותם בקלות. אך השנה יצרני האריחים מציגים לנו קולקציות צבעוניות עם ברק חזק במיוחד אשר נותן לחדר הרחצה מראה ייחודי.

אם עד היום העדפנו את האריחים הלבנים, זהו הזמן להכניס קצת צבע ומראה קלאסי לחדר הרחצה עם צבעי כחול וירוק עזים אשר משדרים לנו אווירה רגועה ונעימה, זוהי בדיוק תפאורת הרקע שנרצה לאמבטיה מפנקת.


2. אריחים במרקם טבעי וגס

לצד הכניסה של האריחים הצבעוניים והמבריקים, אנו רואים גם התפתחות מעניינת אשר לוקחת את האריחים לכיוון שונה לגמרי - אריחים המגיעים במרקם טבעי וגס וללא ברק.

לא לכל חדר אמבטיה יתאימו אריחים צבעוניים והם אם אינם לטעמכם אבל אתם עדייו רוצים משהו טרנדי ולא שגרתי, יתכן שאריחים במרקם גס וטבעי הם הפתרון עבורכם. ניתן להשתמש בהם לחיפוי קירות ורצפה, אך שימו לב שיש להם מרקם מחוספס ואולי לא תאהבו לדרוך עליהם יחפים.

3. אמבטיות בעיצובים מפתיעים

ברוב חדרי הרחצה שולט אותו עיצוב סטנדרטי של אמבטיה, כאילו קיים איזה חוק המגביל אותנו מבחינה עיצובית. אנו משקיעים בכל פרטי העיצוב של חדר הרחצה וכמעט מתעלמים מאחד הדברים הכי דומיננטיים בחדר. למזלנו יצרני האמבטיות החלו לחשוב מחוץ לקופסה ולהעניק לנו עיצובי אמבטיה יוצאי דופן. העיצובים החדשים הופכים את האמבטיה ל“מזמינה יותר“ וכייפית יותר.

יש לה אמירה עיצובית בפני עצמה ובמקום לדחוק אותה לפינה ולהצמיד אותה לקיר נרצה דווקא להדגיש ולמרכז אותה.

4. כיורים מאבן טבעית


כיוריםמאבןטבעיהםבעלינוכחותמרשימהבחדרהרחצה. הםיכוליםלהשתלבבעיצוביםבעליאופיכפריהמרביםלהשתמשבאלמנטיםמהטבע, אולהפך, ליצורניגודיותביןעיצוביםבעליאופיתעשייתיאומודרני.

השימוש באבן הטבעית מוסיף הרבה עניין וחיים לחדר הרחצה ולכל אבן אמירה משלה. הם מגיעים בצבעים וטקסטורות שונות, בהתאם לסוג האבן ויכולים להשתלב יפה בחדר האמבטיה; אלו יכולים להיות כיורי אבן בעיצוב גס או בעלי טקסטורה מעודנת יותר.


5. מראות קיר א-סימטריות

תמיד התרגלנו למקם את המראה מאחורי הכיור, מראה עגולה, מרובעת, מלבנית אך תמיד סימטרית. הסימטריה נראתה לנו כדבר מובן מאליו לצורך השגת הרמוניה. אבל טרנד חדש החליט לשבור את הכללים ולהביא לנו מראות בעיצובים שאינם סימטריים. ולא רק שהמראות אינן מצייתות לחוקי הסימטריה, גם מיקומן אינו חייב להיות ממורכז ביחס לכיור. נשמע קצת מוזר אבל אבל התוצאות נראות מעולה וזה יוצר גירוי ועניין.

עם קצת דמיון, המשולב עם יצירתיות ושבירת מוסכמות נוכל לעצב לעצמנו חדר רחצה המעמיק את התחושות והרגשות ומשנה את כל החוויה. העזו לחלום ולחשוב מחוץ לקופסה.




160 צפיות0 תגובות
  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

נעים להכיר, שמי לטיסיה!

ברזילאית, ישראלית משוגעת על טיולים מסביב העולם ומעצבת פנים

bottom of page