top of page
  • תמונת הסופר/תלטיסיה שיינקמן

שני צבעים, חדר אחד וקו ישר

עודכן: 12 באוג׳ 2019

גם אתכם מעצבן לראות פסים עקומים? ראיתם כבר קירות צבועים שאחד מהצבעים גולש מעל השני? אז גם אותי זה מאוד מטריד בכל פעם שאני רואה את זה! והחלטתי למצוא פיתרון. חפרתי בפינטרסט, צפיתי בסרטונים ביוטיוב וסוף סוף מצאתי שיטה, די פשוטה, באמצעותה ניתן ליצור קו ישר! את השיטה הזאת אתם יכולים לנסות בעצמכם או להסביר לצבעי שלכם איך לבצע אותה, אבל ברגע שתשתמשו בטריק הזה - לא תפחדו יותר לצבוע את הקיר בדוגמאות שונות.

את הניסיון של השיטה יישמנו בבית, בחדר המשחקים של הבנות. אנחנו השתמשנו ב- 3 צבעים: צבע לבן שבור לחלק העליון של הקיר, צבע ורוד עתיק בחלק התחתון של הקיר ובנוסף צבענו קיר אחד בצבע תכלת -הצבע האהוב על הבת הקטנה שלי.

שלב ראשון: הכנת הקיר לצביעה כשמכינים את הקיר לצביעה, עושים תיקוני טיח, משפשפים את הקיר כדי לקבל טקסטורה ישרה ולבסוף מנקים אותו מהאבק.

שלב שני: צביעת הקיר אחרי שסיימנו להכין את הקיר, צבענו את כולו בצבע לבן שבור. חיכינו עד שהצבע יתייבש וסימנו עם מסקינטייפ לבן את החלק שרצינו לצבוע עם הצבע הורוד.

עכשיו קבלו שני טריקים יעילים במיוחד: טריק ראשון - לפני שאתם מדביקים את הדבק על הקיר - תחלישו את הדבק ע"י הדבקה שלו על חתיכת בד (או אפילו על החולצה שלכם) זה יפחית את הסיכוי שהוא יוריד את הצבע שהוא הודבק עליו. טריק שני - לפני שמתחילים לצבוע עם הצבע השני (במקרה שלנו זה הצבע ורוד עתיק), צובעים עם מברשת מעל המסקינטייפ שוב את הצבע הלבן! זה בעצם מה שימנע מהצבע הורוד להיכנס מתחת לדבק ולהשאיר סימנים!!!

רק אחרי שה"טריק השני" מתייבש צובעים מעל את הצבע השני (ורוד עתיק).

בשלב הזה כבר אפשר לראות שהבנות די נדלקו על העבודה, שיתפו פעולה ועזרו לנו המון.



שלב שלישי: הוצאת המסקינטייפ אחרי שסיימתם לצבוע את כל הקירות הנדרשים, תנו לצבע להתייבש ולאחר מכן תוציאו בעדינות רבה את המסקינטייפ.

עם העזרה של בעלי היקר, כמובן

רואים איך הפס נראה ישר כמו פלס!!!!

וזו התוצאה הסופית. יצא מקסים נכון??

57 צפיות0 תגובות
  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Google+ Icon

נעים להכיר, שמי לטיסיה!

ברזילאית, ישראלית משוגעת על טיולים מסביב העולם ומעצבת פנים

bottom of page